Poslední závody prázdnin České Vrbné 2015

Poslední prázdninový víkend jsem překvapivě zas trávil na závodech :D Závody probíhaly v Č. Budějovicích na kanále v Českém Vrbném. Jednalo se o 11. a 12. český pohár. V sobotu se jednalo o MČR veterénů, U23 a hlídek ve sprintu. Sobotní výsledky mne velmi potěšily, stejně jako moje jízda. Celkově jsem skončil na 4. místě. Umístil jsem se na třetím místě z U23 a na prvním ze své kategorie juniorů. Se svým deblovým parťákem jsme se celkově umístili na 5. místě, jinak z naší kategorie juniorů na prvním. Jel jsem singlovou i deblovou hlídku, se singlovou jsme se umístili na třetím místě a z deblové jsme se umístili také na třetím. 

V neděli se mi moje singlové jízdy moc nepovedly. Dělal jsem v jízdách chyby, kolikrát jsem eskymoval a párkrát mi do cesty vlítly i překážky, hold každý den se nezadaří. Z juniorů jsem tak byl bohužel na 3. místě. 

Za dva týdny mě na tom samém místě čeká i MČR dorostu! Tak na ten se těším! :)