Mistrovství Evropy juniorů- Český pohár Lipno

V dobře rozjeté sezóně už jsem měl za sebou seniorské Mistrovství Světa v Banja Luce ale to nebylo vše!! Asi o necelé dva měsíce později mě čekalo juniorské Mistrovství Evropy které se konalo od 21.7.2016 do 23.7.2016. To pro mě znamenalo jen minimální volno a musel jsem se znovu pořádně opřít do tvrdých dvoufázových tréninku. Tohle mistrovství jsem nechtěl opravdu podcenit hlavně proto že jsem na něj jel s těmi nejvyššími ambicemi obhajoby titulů z předešlích let. Netrvalo a dny zdlouhavého trénovaní byly u konce a my odjížděli do místa konaní.Na místo jsme přijeli o čtyři dny dříve. Trénování na řece Mur už také vrcholilo a my se jen vozily a najížděli stopu. Den před závodem jsme měli volno které jsme trávily mytím a leštěním lodí a také lepení nálepek se sponzory. Večer se odjelo na tradiční slavnostní zahájení které se konalo u centra městečka Murau. Další den to vypuklo a jel se první závod kterým byl dlouhý sjezd ve kterém jsem startoval jako předposlední. Již na prvním mezičase jsem měl náskok pěti vteřin ale i přesto jsem věděl že musím ještě přidat, na posledním mezičase který byl asi čtyři minuty od cíle jsem svůj náskok zvedl na osmnáct vteřin. Po protnutí cílové lajny se moje jméno objevilo na prvním místě ale ještě jsem se nemohl radovat,když už jsem uviděl itala jedoucího zamnou tak sem se i chvíli bál ale v momentě kdy protl lajnu a já zůstal stále na prvním místě tak jsem měl oprvadu obrovskou radost že jsem to dokázal!!!  Druhý den se jel také dlouhý sjezd,ale závod družstev což jsou tři lodě. Tenhle závod jsme s klukama zvládly na krásné druhé místo a to znamenalo další cenný kov do mé sbírky. Třetí den se jela jen kvalifikace do finále sprintu ktére se jelo další den. Kvalifikace je rozdělena na dvě jízdy, z první jízdy automaticky postoupí prvních pět lodí a ty zbylé pak bojují v druhé jízdě z které postupuje sedm lodí takže celkově do finále jen dvanáct lodí. Mě se to podařilo vyjet hned v první jízdě z prvního místa. Tím jsem měl pro tento den odzávoděno a jel jsem odpočívat a nabírat plno sil na finále.  Čtvrtý den se jelo finále a to hned na ostro!! Já startoval jako poslední což nemám zrovna rád protože jsem vždy hrozně nervózní ale nakonec jsem to zvládl a dojel jsem si pro druhé zlato s náskokem jedna a půl vteřiny. Už mě čekala jen jedna jízda a to hlídky neboli závod družstev kde jsme si dojeli pro krásné třetí místo. Z celého mistrovství mám naprosto báječný pocit a to proto že jsem obhájil tituly a vezu si domů krasné medaile z každé jízdy co jsem jel. Teď mě čekají krásné dva týdny volna 

Předposlední týden v srpnu tedy 19.-21.8 2016 se jel čtvrtý český pohár pod Lipenskou přehradou. Trať na lipně patří k mím velice oblíbeným tratím. Závody tam začínají vždy v sobotu kolem dopoledne sprintem. Letos jsem byl sice v kvalifikaci na třetím místě ale to se mi boužel nepovedlo udržet a tak jsem skončil na čtvrtém místě mezi dospělými takže i tak to byl velký úspěch. Druhý den tedy neděle se jel dlouhý sjezd který tradičně startoval přímo pod přehradou. Tenhle závod pro mě neskončil zrovna nejlépe a to proto,že asi pět minut po startu jsem si vyhodil pravé rameno a tím pro mě závod skončil!!! Naštěstí mi to rameno samo naskočilo ale ani tak mě neminula nemocnice. V nemocnici jsem dostal ortezu stím že ju budu muset mít minimálně dva až tři týdny.