Krumlovský vodácký maraton 2016

Po třech týdnech klidu jsem se konečně mohl začít cvičit rameno jak mi nakázal fyzioterapeut a dokonce jsem mohl a začít chodit malinko pádlovat což mi udělalo nesmírnou radost. Poctivě jsem cvičil každý den a i na vodu jsem žačínal pravidelně chodit a ja cítil jak bolest ustupuje. Po další návštěvě a následně konzultaci jsem se rozhodl že pojedu Krumlovský vodácký maraton který je dlouhý 37,4 km s jedním přeběhem. Ačkoli i můj trenér nebyl moc nadšeny i přes to ja chtěl za každou cenu jet. Start maratonu stejně jako minulý rok,tak i letos se mi povedl a ja cca 15 km vedl ve své kategorii, ale jak jsem toho neměl moc natrénovano a ještě to rameno tak jsem začal slabnout a dojel mě i můj irský rival a velmi dobrý kamarád kterého jsem se nedokazal moc dlouho udržet a nakonec mi ujel. Takže jsem nakonec dojel do cíle v čase 2:44:37 a také na krásném 2.místě ve své kategorii což byl pro mě velký uspěch.  Zde krátké video z maratonu:

https://www.youtube.com/watch?v=bPC0fMx1bDk

Teď už se zase můžu konečně opřít do trénovaní a za měsíc mě čeká maroton ve Francii kde hned po něm zůstávame na týdení reprezentační soustředění.