Irsko 2016

První velký sportovní zážitek z nového roku 2016! 

Byl to takový neoficiální poznávací výlet do Irska, ke kterému jsme přidali i závod (jeden z tamních nominačních) na řece Inny.

Vydal jsem se tam ještě s mími přáteli z Českého Krumlova (Jan Čeky Klíma, Vojta Smáža Skořepa a Saša Plachtová). Bydleli jsme u našich irských sportovních kamárádů, kteří se o nás parádně starali! Provedli nás celým Dublinem i krásnou irskou přírodou. 

Na samotný závod jsme se všichni moc těšili a bylo vidět, že i irové byli rádi, že jim trochu oživýme startovní listiny. :-) Byl to můj první letošní závod. Jednalo se o dlouhý sjezd cca 17minutový. Řeka tekla, pár těžších míst tam také bylo, takže parádní. Jediné, co nám všem asi nešlo moc k chuti, byla jejich zima! Bylo tam okolo 6 - 15 °C. Ale vše se dalo překousnout. 

Umístil jsem se v obou závodních jízdách na prvním místě, což mě velice potěšilo a jsem za to rád! Jako druhý skončil náš irský kamarád Darragh Clarke a třetí byl Jan Klíma. Vojta Skořepa byl v obou jízdách 4. Saša Plachtová si vyjela 2x stříbrnou pozici.

Chceme tomuto našemu výletování do Irska dát určitou roční pravidelnost! Bavilo nás to tam a těšíme zase v únoru 2017 na repete! :-)