České poháry - nominace na Juniorské ME a Seniorské MS

Sezónu jsem začal pořádnou přípravou ve Španělsku na každoročním soustředění. Najezdil jsem kilometry, které se mi do startu sezóny hodili!

Prvních pár pohárů a nominačních závodů se odjelo na řece Kamenici, kde se mi stal lehký úraz ramene, které občas cítím ještě teď. Trochu jsem vypadl z plného tréninkového rytmu, ale po pár týdnech se začalo lepšit. Ve všech závodech jsem se jako junior umisťoval na prvních příčkách, z pohledu seniorského jsem se furt motal okolo 4. 5. nebo 6. místa.

Vyjel jsem si juniorskou ale hlavně i seniorskou reprezentaci, z čehož mám největší radost!

Se seniorskou reprezentací jsem jel na MS Banja Luka v Bosně a Hercegovině (taková poslední dobou oblíbená destinace) :) Tam jsem si to opravdu užil. Moje první seniorské mistrovství světa! Hlídky jsem si žádné bohužel nevyjel, ale jsem i tak spokojen. Ve sprintu jsem se umístil na 6. místě. V dlouhém sjezdu jsem se umístil na místě 8-ém.

V termínu od 21.-24.7. mě čeká juniorské mistrovství evropy v rakouském Murau. Moc se těším, protože to budou moje poslední juniorské mezinárodní závody! :-)

- Přidávám pár fotek do fotogalerie -